Společně se rozvíjíme
Naše přednosti
Školní rok 2024/2025

Týden plný dobrodružství na škole v přírodě v Krkonoších 28.6.2024

Týden plný dobrodružství na škole v přírodě v Krkonoších

Poslední červnový týden jsme strávili na škole v přírodě v malebném prostředí Krkonoš, konkrétně na Medvědí boudě. Týden byl plný dobrodružství, her a nezapomenutelných zážitků, které si děti i my budeme dlouho pamatovat.

Hned první den jsme se s dětmi vydali na výlet, který nás zavedl na okruh dlouhý 7 km. Cesta vedla přes Davidovy boudy, Moravskou boudu, Ptačí kameny a kolem Brádlerovy boudy zpět na naši Medvědí boudu.

Druhý den jsme si naplánovali jako odpočinkový, jelikož nás ve středu čekal náročný celodenní výlet. Dopoledne jsme strávili na zahradě, kde jsme hráli různé hry a soutěže.

Ve středu ráno jsme naplnili batohy svačinou a vydali jsme se na celodenní túru do hor. Navštívili jsme Martinovu boudu, Labskou boudu, Pramen Labe, Pančavský vodopád a také Mohylu Hanče a Vrbaty. Celkem jsme nachodili 13 kilometrů. Trasa byla náročná, ale odměnou nám byly nádherné výhledy. Večer jsme si u ohně opekli buřty a sdíleli zážitky z celého dne.

Čtvrtek byl pro děti významným dnem, protože se rozdávalo vysvědčení. Dopoledne jsme po celodenní túře strávili odpočinkově a navštívili místní zvířata. Odpoledne jsme se přesunuli nad chatu, kde proběhlo slavnostní rozdávání vysvědčení. Po vysvědčení následovala večerní diskotéka, při které děti dostaly ceny za sběr a medaile za absolvování pobytu.

Poslední den jsme si zahráli několik posledních her a začali jsme balit věci. Po obědě jsme se vydali na cestu domů, unavení, ale plní krásných vzpomínek.

Týden strávený na škole v přírodě v Krkonoších byl pro všechny zúčastněné nezapomenutelným zážitkem. Všichni se těšíme na další podobné dobrodružství v budoucnu.

Kontaktovat zaměstnance

Odesláním formuláře souhlasíte s ochranou osobních údajů.